уторак, 2. октобар 2012.

GORAN ĐUKANOVIĆ


kisa je carobna
dok ti je ruka u necijoj ruci...
dok mokri do koze
trazite zaklon
odzvanja taj cisti
andjeoski smijeh...
kad vam je prehlada
poslednja misao na planetii..
samo zelite
da pljusak traje
kao nebeska muzika
kao najljepsi sonet
note se smjenjuju
u ritmu srca 
dok usne drhte
pada li pada..
poneka munja zapara nebo
zatvorenih ociju cutite raj
i pada i pada..
jos uvjek pada...



‎........nedostajes mi ,
cijeli zivot mi nedostajes
prije nego je nastao svijet
prije nego sam te ugledao taj prvi put
prije nego sam te pozelio za sebe
nedostajes mi 
prije nego sam te poljubio
i napisao ti prvi stih
nedostajes mi vjecnost
kroz sve prijasnje zivote
nedostajes mi od postanka svega
jer sam te volio i tada....


Goran Djukanovic, rodjen i odrastao u Banjaluci u drugoj polovici dvadesetog vijeka.
pisanje jedna od mana:)
trenutno zivotari u USA i konta kako da se vrati nazad:)
pozdrav svima

Нема коментара:

Постави коментар